Pachete pentru branșe
TimeLine ERP oferă funcții specifice diverselor sectoare industriale, cele mai importante fiind prezentate mai jos. O grupare a funcționalității pe categorii poate fi consultată aici.
Module de bază recomandate
- Proprietăți tehnice: definire seturi de proprietăți (numerice, text, listă de valori), alocare la articole sau fișiere PDM/DMS, posibilitate de căutare după proprietăți
- Depozite multiple: numere de lot, de serie, locații de depozitare
- Managementul rețetelor de producție: planuri de lucru multiple, operații și materiale alternative, produse secundare și deșeuri de proces
- Modul pentru recepția facturilor de intrare: import din email sau scanare, definire sarcini de verificare (cu comentarii, redirectare etc.), transfer în document de achiziție prin Tokenizer
- Evaluarea furnizorilor
- Inventar
- Producție externă: depozite externe, documente de însoțire a mărfii și raportare
- Comenzi de producție cu produse cuplate (pentru matrițe cu multiple cuiburi)
- Raportarea producției
- Captura de date de la mașinile de producție (inclusiv monitor grafic și alerte la inactivitate)
- Mentenanță: planuri de service, piese de schimb și consumabile
- Planificarea personalului
- Rapoarte de verificare pentru mostre
- Evaluarea stocurilor și a producției: evaluarea FIFO a stocurilor la o anumită dată, evaluarea FIFO a producției în curs, stabilirea prețului de intrare din producție pe baza calculației estimative a comenzii de producție, transfer în contabilitate
- Gestiunea elementelor deschise: propuneri de plată și somații
- Alocarea costurilor interne (între puncte de lucru sau fabrici)
- DMS (managementul documentelor atașate) cu OCR, coduri de bare, versionare, arhivare și drepturi de acces
Module pentru producția de serie
- Comenzi succesive (atât de vânzare cât și de achiziție)
- Funcții Automotive (câmpuri specifice și etichete VDA)
- Interfață EDI (Electronic Data Interchange): import/export-ul diverselor tipuri de documente
- Funcție ATP (Available to promise): calculul termenului de livrare direct în momentul introducerii comenzii clientului
- Planuri de verificare a achizițiilor, definite în funcție de familia de articole
- Planificarea grafică a comenzilor de producție:
- Generală și în detaliu
- Vizualizare: Gantt sau calendar
- Niveluri de simulare
- Planificare alternativă
- Planificare flexibilă: reasignare mașină, modificare ordine comenzi, fixare, divizare sau contopire cantități din comenzi de producție distincte
- Proces automat APS (Advanced Planning and Scheduling)
- Depozite de consignație (pentru achiziție și vânzare), propuneri de facturare
- Calculații: antecalculații multi-nivel integrate în procesul de ofertare, generator de variante, postcalculația comenzilor de producție
- Gestiunea desenelor tehnice: număr, index, descriere și integrare DMS
- Propuneri de livrare (FIFO, liste de încărcare)
- Gestiunea ambalajelor refolosibile: definire structură de ambalare per partener de afaceri, posibilitate de reambalare, mutarea automată în/din contul partenerului de afaceri a ambalajelor livrate
- Controlul calității: planuri de control, raportare măsurători, fișe de neconformități, comenzi de reprelucrare, gestiune SDV-uri
- Gestiunea proiectelor și APQP: etape, documente și e-mailuri
- Gestiunea matrițelor: inclusiv contor și trasabilitate a utilizării, cuiburi și piese, durată de viață și interval de mentenanță, sarcini de lucru, notițe de modificări și documente externe atașate
Module de bază recomandate
- Proprietăți tehnice: definire seturi de proprietăți (numerice, text, listă de valori), alocare la articole sau fișiere PDM/DMS, posibilitate de căutare după proprietăți
- Depozite multiple: numere de lot, de serie, locații de depozitare
- Modul pentru recepția facturilor de intrare: import din email sau scanare, definire sarcini de verificare (cu comentarii, redirectare etc.), transfer în document de achiziție prin Tokenizer
- Evaluarea furnizorilor
- Inventar
- Producție externă: depozite externe, documente de însoțire a mărfii și raportare
- Logistică și ambalaje, propuneri de livrare
- Evaluarea stocurilor și a producției: evaluarea FIFO a stocurilor la o anumită dată, evaluarea FIFO a producției în curs, stabilirea prețului de intrare din producție pe baza calculației estimative a comenzii de producție, transfer în contabilitate
- Trasabilitatea numerelor de serie
- Planificarea personalului
- Mentenanță: planuri de service, piese de schimb și consumabile
- Controlul calității: gestiune SDV-uri, planuri de control, raportare măsurători
- Alocarea costurilor interne (între puncte de lucru sau fabrici)
- Gestiunea elementelor deschise: propuneri de plată și somații
- DMS (managementul documentelor atașate) cu OCR, coduri de bare, versionare, arhivare și drepturi de acces
Module pentru producția de unicate
- Customer Relationship Management (CRM): calendar colaborativ, notițe, recontactare, arhivare documente
- Gestiunea proiectelor și APQP: etape, documente și e-mailuri
- Managementul sarcinilor: planificare, raportare și facturare
- Integrare e-mail: preluare cereri de ofertă direct din e-mail, trimitere oferte cu fișiere atașate etc.
- Ofertare cu șabloane, texte RTF și imagini
- Product Data Management (PDM) integrat în TimeLine DMS, cu versionare (pentru AutoDesk Inventor, Solid Edge și EPlan)
- Integrare CAD:
- importul listei de componente (BOM) din fișiere CAD (.iam/.ipt) sau din Excel
- Plug-in bidirecțional Inventor: SmartCopy, căutare și înlocuire 3D, CheckIn/CheckOut, editare directă a nomenclatorului de articole din Inventor, fără a necesita pornirea TimeLine ERP
- revizionare automată a articolelor re-importate, vizualizare/comparare diferențe între versiuni
- Comenzi de producție multi-nivel, axate pe proiect:
- preluare BOM importat
- preluare materiale și subcomponente în documente de achiziție
- cod de culoare pentru starea execuției/ achiziției
- Suport AutoDesk Vault
- Vizualizare 3D pentru fișiere STEP/IGES
- Planificarea grafică a comenzilor de producție, generală și în detaliu
- Proces automat APS (Advanced Planning and Scheduling)
- Raportarea producției: integrare cu coduri de bare, ecrane tactile, dispozitive mobile și web
- Calculații: antecalculații multi-nivel integrate în procesul de ofertare, definire de formule pentru prefabricate și profile, generator de variante, postcalculații
- Gestiunea desenelor tehnice: număr, index, descriere și integrare DMS
- Modalități diverse de facturare: standard, în avans sau în tranșe
- Business Intelligence/MIS-Toolkit
Module de bază recomandate
- Proprietăți tehnice: definire seturi de proprietăți (numerice, text, listă de valori), alocare la articole sau fișiere PDM/DMS, posibilitate de căutare după proprietăți
- Depozite multiple: numere de lot, de serie, locații de depozitare
- Managementul rețetelor de producție: planuri de lucru multiple, operații și materiale alternative, produse secundare și deșeuri de proces
- Modul pentru recepția facturilor de intrare: import din email sau scanare, definire sarcini de verificare (cu comentarii, redirectare etc.), transfer în document de achiziție prin Tokenizer
- Evaluarea furnizorilor
- Inventar
- Producție externă
- Raportarea producției
- Șarje de proces (pentru turnare sau călire)
- Calculații: antecalculație și postcalculație
- Evaluarea stocurilor și a producției: evaluarea FIFO a stocurilor la o anumită dată, evaluarea FIFO a producției în curs, stabilirea prețului de intrare din producție pe baza calculației estimative a comenzii de producție, transfer în contabilitate
- Captura de date de la mașinile de producție, inclusiv monitor grafic și alerte la inactivitate
- Mentenanță: planuri de service, piese de schimb și consumabile
- Certificate de calitate, rapoarte de verificare pentru mostre
- Planificarea personalului
- Alocarea costurilor interne (între puncte de lucru sau fabrici)
- Gestiunea elementelor deschise: propuneri de plată și somații
- DMS (managementul documentelor atașate) cu OCR, coduri de bare, versionare, arhivare și drepturi de acces
Module pentru producția de mase plastice și piese turnate
- Date tehnice: atât în nomenclatorul de articole cât și în cel de matrițe și unelte
- Managementul rețetelor de producție: planuri de lucru multiple, operații și materiale alternative, produse secundare și deșeuri de proces
- Suport matrițe/unelte la nivelul operație de producție: definire alternativă a timpilor de pregătire și de producție, cicluri de start, număr de cavități etc.
- Planuri de verificare a achizițiilor, definite în funcție de familia de articole
- Planificarea grafică a comenzilor de producție:
- Generală și în detaliu
- Vizualizare: Gantt sau calendar
- Niveluri de simulare
- Planificare alternativă
- Planificare flexibilă: reasignare mașină, modificare ordine comenzi, fixare, divizare sau contopire cantități din comenzi de producție distincte
- Proces automat APS (Advanced Planning and Scheduling)
- Calculul adaosului de preț generat de fluctuația cotațiilor bursiere pentru materiale (metal)
- Gestiunea matrițelor: inclusiv contor și trasabilitate a utilizării, multinivel, cuiburi și piese, durată de viață și interval de mentenanță, sarcini de lucru, notițe de modificări și documente externe atașate
- Comenzi de producție cu produse cuplate (pentru matrițe cu multiple cuiburi)
- Captura de date de la mașinile de injecție, inclusiv monitor grafic și alerte la inactivitate
- Gestiunea proiectelor și APQP: etape, documente și e-mailuri
- Controlul calității: gestiune SDV-uri, planuri de control, raportare măsurători