Sari la conținut
Prima pagină » Blog » Lucrul de acasă cu ajutorul TimeLine ERP

Lucrul de acasă cu ajutorul TimeLine ERP

În această perioadă, când multe firme doresc să faciliteze lucrul de acasă al angajaților, un software ERP modern poate aduce mari avantaje competiționale. TimeLine ERP este un soft ERP bazat pe o arhitectură multi-nivel, iar programul client, cel care se instalează pe laptopurile și stațiile de lucru ale angajațiilor, comunică prin intermediul rețelei locale sau al Internetului cu serverul de aplicații și de baze de date.

Lucrul de acasă cu TimeLine ERP

Dacă optați pentru accesul la server din afara rețelei interne a firmei, de exemplu pentru a facilita lucrul de acasă, pe lângă  numele de utilizator și parola aferentă, utilizate în mod normal, aveți la dispoziție următoarele mecanisme de securitate:

  • tot traficul între client și server este criptat;
  • se poate limita accesul la server prin definirea unei liste de adrese IP și/sau MAC, iar dispozitivele care nu se regăsesc în această listă vor fi refuzate;
  • suplimentar, puteți folosi o soluție VPN.

Folosirea TimeLine ERP la distanță are următoarele avantaje:

  • aveți acces la întreaga bază de date, inclusiv la documentele comerciale și la cele de producție: confirmările de comandă sau facturile pot fi emise în continuare, documentele de achiziție de asemenea, prețurile primite de la furnizori pot fi actualizate etc;
  • fișierele companiei sunt în continuare disponibile prin DMS (Document Management System) fără a trebui să expuneți serverele de fișiere accesului prin Internet;
  • se poate colabora la rezolvarea cererilor de ofertă venite pe mail: după procesare, emailul este mutat în dosarul ”rezolvate” iar colegii vor vedea acest lucru;
  • calendarul colaborativ vă permite să stabiliți sarcini și ședințe comune, în funcție de disponibilitatea colegilor;
  • agenții de vânzare pot introduce în continuare în modulele CRM ofertele și notițele referitoare la discuțiile purtate cu partenerii de afaceri;
  • managerii pot vedea de oriunde situația generală a firmei în modulele informative, inclusiv situația plăților sau indicatorii financiar-economici;
  • angajații punctelor de lucru au acces la aceeași informație ca personalul aflat în interiorul firmei principale iar documentele conțin referința filialei care le-a creat, pentru o trasabilitate completă;
  • directorul de producție pot vedea situația comenzilor, a raportărilor de piese bune și rebuturi sau a timpilor de defecțiune iar dacă există implementat sistemul de captură de date de la mașini și utilaje o să știe evoluția în timp real a producției, inclusiv pentru schimbul de noapte.

Infograficul de mai jos prezintă „universul TimeLine”, multitudinea de funcții care ne fac să credem că avem cel mai modern și mai performant sistem de gestiune a IMM-urilor axate pe producție. 

Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru o prezentare detaliată, realizată prin Internet, iar din secțiunea Demo a site-ului puteți descărca TimeLine ERP și testa lucrul de acasă chiar dumneavoastră .

Infografic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *