Sari la conținut
Prima pagină » Blog » Numărul 13 aduce noroc (partea 2)

Numărul 13 aduce noroc (partea 2)

Continuăm descrierea îmbunătățirilor funcționale din TimeLine Enterprise/Neo, versiunea 13 (prima parte o găsiți aici):

  • un domeniu nou introdus în această versiune este cel al managementului serviciilor, prin care există posibilitatea de a crea documente comerciale (de vânzare) ce permit ofertarea serviciilor firmei, adică a duratei de execuție, a costului și a termenului limită, asignarea angajaților care vor fi implicați, raportarea timpului efectuat și preluarea costurilor în factură, în diverse variante (garanție, după timpul estimat sau după cel raportat). Sarcinile confirmate (contractate) vor putea fi vizualizate în calendarul angajaților pentru ca aceștia să știe ce au de făcut;
  • departamentul de producție a fost extins în principal prin comenzile de producție axate pe proiect, care au primit multă funcționalitate nouă (management mai detaliat al stărilor de execuție, raportarea progresului și integrarea mai complexă cu departamentul de achiziție), dar au fost realizate și îmbunătățiri generice: este posibilă raportarea materialului care nu face parte din lista de componente normate și a fost adăugat un modul de informații în care poate fi vizualizată situația comenzilor de producție din sistem precum și sumarul raportărilor executate de personal.

Departamentul de producție

  • planificarea producției este cu siguranță zona de program unde au fost aduse cele mai multe îmbunătățiri: există acum multiple nivele de simulare (pentru a compara termenele de execuție în diverse variante de planificare), iar comenzile de producție se pot împărți în grupe de priorități, există posibilitatea de a planifica automat pe resursele alternative dintr-o grupă de mașini, se poate despărți o comandă în loturi ce pot fi planificate independent, a fost creat un modul de planificare detaliată ce permite reordonarea/fixarea manuală a comenzilor, atât după termene cât și după segmentele de configurație. A mai fost adăugat un modul care afișează grafic încărcarea mașinilor și un sistem de protocolare care ajută la înțelegerea deciziilor luate de algoritmul de planificare;

Planificarea producției

  • integrarea EDI (Electronic Data Interchange) este un alt domeniu funcțional complet nou, vital firmelor care activează în industria automotive. Acesta permite integrarea sistemului ERP propriu cu cele folosite de clienți și furnizori și trimiterea sau recepționarea prin mesaje electronice a unei largi palete de documente comerciale cum ar fi: comenzi succesive, note de livrare, avize de însoțire a mărfii, facturi, informații despre stocul din depozitele de consignație;
  • sistemul de management al documentelor (DMS) a fost la rândul său extins, primind capabilități de arhivare automată a documentelor tipărite și un sistem de drepturi configurabil la nivel de document sau categorie;
  • în zona reclamațiilor de calitate au fost introduse funcționalități care fac lucrul mai eficient: posibilitatea de a defini reclamații-șablon și de a crea reclamații noi pe baza acestora sau a altor reclamații anterioare. Totodată, a fost creat un modul de informații statistice, pentru a evidenția reperele cele mai des reclamate și erorile predominante;
  • conceptele din partea financiar-contabilă au fost modificate pentru a servi ca bază pentru sistemele specifice fiecărei țări și au fost îmbunătățiți algoritmii de închidere a perioadei fiscale și a anului financiar, respectiv cei de stornare a unei note contabile.

Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru o prezentare detaliată atât online cât și la sediul dumneavoastră sau în cadrul târgului Metal Show.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *