Sari la conținut
Prima pagină » Blog » Lansare TimeLine Neo 12.7- Noi funcționalități

Lansare TimeLine Neo 12.7- Noi funcționalități

TimeLine 12.7

TimeLine Neo 12.7

Stagnarea înseamnă regres. Conform acestui motto, grupul TimeLine lucrează continuu la dezvoltarea soluției inovatoare de gestiune a întreprinderii și planificare a producției – TimeLine Neo.

Versiunea 12.7 este prima dintre cele două actualizări de versiune planificate pentru anul 2017 şi  dispune de extensii funcţionale şi optimizări de design foarte interesante. Modulele de producţie şi de planificare a acesteia au cunoscut o expansiune imensă; mai mult, au fost introduse caracteristici noi în gestionarea depozitării, a calendarului de evenimente sau a contabilităţii financiare.

Citiţi despre funcţionalităţile noi apărute în această serie de articole, testați-le în versiunea demo ce poate fi descărcată gratuit şi, după ce v-aţi convins de utilitatea produsului TimeLine Neo, luaţi parte la acţiunea Early Bird de achiziţie de licenţe.

Depozitare

Intrările și ieșirile din depozit

Gestiunea depozitului reprezintă atât pentru întreprinderile de producție cât și pentru cele de comerț nucleul activității. TimeLine Neo oferă de acum posibilitatea gestionării mai multor depozite, fiecare cu locuri de depozitare proprii.

Depozitarea haotică

Pe lângă gestiunea depozitelor multiple, depozitarea haotică este la rândul ei extrem de importantă. Pentru întreprinderile care nu utilizează constant aceleași locuri de depozitare pentru articole, principiul depozitării haotice permite o manevrare flexibilă a locațiilor din depozit. Fiecare depozit haotic poate conține un număr nelimitat de locuri de depozitare, definite în mod specific doar pentru el. Suplimentar, sistemul crează în mod automat două spații de depozitare standard pentru intrări și ieșiri de marfă. Astfel, articolele care în momentul intrării sau ieșirii din depozit încă nu au o locație asignată, vor fi înregistrate inițial în locul standard de intrare sau ieșire, urmând ca ulterior să le fie alocate spațiile de depozitare definitive.

Depozitare haotica

Finanțe

Contabilitatea primară a fost de asemenea extinsă în această versiune și cuprinde caracteristici noi privind sistemul intern de raportare. Printre acestea se numără o factură provizorie de câștig și pierderi, evaluarea financiară și bilanțul contabil, care oferă utilizatorilor o primă imagine asupra soldurilor întreprinderii. La baza sistemului de raportare se află listele tipăribile, care permit o agregare în jurul datelor de cont relevante.

Astfel, TimeLine Neo se apropie cu încă un pas de o contabilitate financiară completă.

Finanțe

Funcționalitate generală

E-mailuri

Clientul de e-mail integrat în TimeLine Neo asigură o comunicare online și lipsită de interfețe. Mesajele sunt sincronizate cu serverul de email prin intermediul adaptorul IMAP înglobat și pot fi citite sau compuse direct din TimeLine Neo. În mod automat, aceste mesaje sunt indexate și asociate partenerului de afaceri corespunzători.

Calendar

O extindere a funcționalității s-a produs și în sistemul de calendare. Versiunea 12.7 permite înregistrarea și gestionarea de termene în serie. Acestea se pot repeta zilnic, săptămânal sau anual și se pot aloca unor anumite zile din săptămână. Mai mult, data ultimei ocurențe poate fi definită în baza unui număr de repetiții sau ca dată calendaristică.

Avem noutăți și cu privire la interfețele suportate. Intrările din calendar pot fi acum importate sau exportate cu ușurință în  format ICS (folosit, de exemplu, de iCalendar).

Totodată, calendarul cuprinde un editor de sarcini care a fost optimizat. Acesta permite, printre altele, gestionarea pe o platformă sinoptică a prioritizării sarcinilor, a planificării cu timp estimat, a interconectării cu proiectele firmei precum și a documentelor anexate unor sarcini specifice. Sarcinile pot fi create prin selecție unică sau multiplă, pentru utilizatorul curent și/sau pentru alți angajați.

Calendar

Export PDF în serie

TimeLine Neo vă oferă posibilitatea de export în serie a tuturor documentelor create în cadrul programului, în scopul arhivării zilnice în sisteme externe sau pe un server de fișiere. Astfel, cu ajutorul unui filtru, puteți, de exemplu, selecta toate facturile dintr-o lună sau, alternativ, facturile, notele de credit și facturile proforma, exporta toate aceste documente în format PDF și trimite electronic, scutind astfel taxele de corespondență poștală cu experții contabili sau cu partenerii de afaceri și făcând în același timp un pas înainte spre biroul modern, lipsit de maculatură inutilă.

Acțiunea Early Bird de achiziție de licențe

Dacă deveniți client TimeLine Neo până la 30 septembrie 2017 în urma unei comenzi online, veți primi 10% reducere din costul licenței precum și o instalare gratuită în valoare de 80 de euro (echivalentul a două ore de servicii facturabile). Cheltuielile suplimentare de instalare se calculează separat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *